Monday, January 9, 2012

Selamat Memasuki Alam Rumahtangga..

Musim cuti sekolah adalah musim orang kawin.. sana sini penuh dengan khemah... anak kak bedah la...anak kak minah... dah jadi mcm adat turun temurun plak rasanya.. Bukan takat kenduri orang mendirikan masjid...tunang la... yang akikahkn anak la..sunat anak la.. g bercuti pon masa tu la jugak...hahhahhahaha.. 
Pada sahabat2 yang selamat melangsungkan perkahwinan dan pertunangan.. Cik Jana nk ucap Semoga ikatan yang disimpul akan sampai ke akhir hayat dan dipermudahkan-Nya...

Cik Jana dgn kwn2 pon seronok jugak bile dengar orang nak kahwin ini..
tengok la aksi2 kami yg terover dos ni...ahakss




kami pun nak pakai inai jugak..=p







saat2 diijabkabulkan dan membatalkan air sembahyang
(En Sab dan Pn Aishah - pegawai aku )



staf BPA yang turut hadir menyemak kt majlis... hihihihi'

sekian..lallalalla



No comments: