Friday, December 28, 2012

Officially to My Oppa..


Awak..
Terima kasih hadir dalam hidup saya..
Terima kasih sentiasa ada waktu susah senang dengan saya..
Terima kasih sentiasa baca aty saya...
Terima kasih terima saya seadanya..

Awak..
Maafkan saya kerana ketidak sempurnaan saya
Maafkan saya kerana selalu xmo dengar kata awak
Maafkan saya selalu emo tak tentu pasal
Maafkan saya sebab tak mampu jadi yang terbaik buat awak..

Awak...
Banyak kita lalui sepanjang hubungan ini
Banyak kita kongsi cerita tentang hidup kita
Banyak kita tahu apa kelebihan dan kekurangan diri kita
Banyak dugaan dan tentangan yang kita lalui

Saya..
Buang masa lalu untuk bersama awak
Buang semua 'kawan' untuk jaga hati awak
Buang perkara yang awak tak suka

Saya,,,
Berusaha jadi apa yang awak mahu
Berusaha untuk bahagiakan awak
Berusaha untuk tidak selalu negatif dalam hidup..
Berusaha untuk menjadi lebih baik

Kita..
Pilih untuk terus kekal bersama
walaupun dugaan itu berat
Sebab Jodoh, Rezeki, Pertemuan dan Kematian.. 
Hanya Allah swt saja tahu..

Saya berharap syurga saya nanti adalah awak dan syurga awak tetap kekal di bawah telapak kaki bonda.. Allah swt hadirkan ujian ini buat kita... Saya akui saya tak kuat!!!!







No comments: