Tuesday, June 11, 2013

Kamu yang terindah..


Terima kasih atas segalanya...
Bukan tak pernah terfikir penamat impian kita.. Malahan acapkali terulang bagai sebuah cerita wayang...
Pada saya mengenali kamu dalam kehidupan sangat luar biasa.. Hadir tatkala saya terluka dan kehilangan.. Hadir tatkala saya perlukan tangan utk memimpin agar terus bangun dan melangkah ke hadapan.. Dan saya akui sgt sukar menerima kamu..
Terima kasih atas semua kenangan.. Mungkin kamu bukan jodoh dan takdir saya.. Tapi ketahuilah kamu perkara yang paling terindah dalam hidup saya... Saya akui sgt sukar menerima apa yang terjadi... Kerana dia syurga awak...




Kita telah lewati rasa yang pernah mati
Bukan hal baru kau tinggalkan aku
Tanpa kita mencari kita jalan untuk kembali
Takdir cinta yang menuntunmu kembali padaku
Jika memang dirimu pemilik tulang rusuk
Kau akan kembali dan ku akan tua serta mati dipelukmu....

No comments: